Obchodní podmínky
PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LETISTE-BERLIN.CZ
účinné ode dne 01.11.2018
obchodní společnosti HZ KONTEJNERY s.r.o.,IČ: 03975177, spisová značka: C 240707 vedená u Městského soudu v Praze, sídlo: Slavníkova 2357/9, 169 00 Praha 6, provozovna: Průmyslová 154, areál Trado, 674 01 Třebíč, telefon: +420 608 830 863, elektronická adresa: info@letiste-berlin.cz (dále také jen “příkazník”).
Příkazcem se rozumí druhá strana uvedená v objednávce.
- Obecná ustanovení
- Příkazní smlouvou se příkazník zavazuje obstarat příkazci rezervaci parkovacího místa na některém parkovišti provozovaném společnosti McParking® Germany GmbH, UST.-Ident-Nr. DE315456112:
- Tegel (Kurt-Schumacher-Damm 176, 13405 Berlin, Německo);
- (Gebrüder-Hirth-Straße 27, 12526 Berlin, Německo);
- Leipzig (Kohlmeisenweg 3, 04435 Schkeuditz, Německo),
podle výběru příkazce z nabídky uvedené na webové stránce příkazníka na url adresewww.letiste-berlin.cz(dále také jen „webová stránka“).
- Příkazník si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit a doplňovat. Pro uzavřenou příkazní smlouvu jsou účinné vždy podmínky, které byly zveřejněny v době projevu vůle příkazce uzavřít příkazní smlouvu.
- Příkazní smlouvu mezi příkazcem a příkazníkem je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Postup při uzavření smlouvy
- V nabídce příkazníka na webové stránce jsou parkovací místa na parkovišti uvedeném v čl. 1.1, ke kterým může příkazník pro příkazce obstarat rezervaci.
- Webová stránka příkazníka obsahuje informace o parkovacím místě, včetně uvedení ceny za parkování, která se platí v místě parkoviště.
- Obstarání rezervace parkovacího místa, může příkazce objednat vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách příkazníka. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o zvoleném parkovacím místě; termínu parkování a údajích příkazce (dále také jen „objednávka“).
- Před odesláním objednávky příkazníkovi je příkazce povinen zkontrolovat údaje, které do objednávky vložil, příkazci je umožněno vložené údaje změnit. Údaje uvedené v objednávce jsou příkazníkem považovány za správné. Objednávku odešle příkazce příkazníkovi kliknutím na tlačítko „rezervovat parkovací místo“.
- Příkazník je vždy oprávněn požádat příkazce o dodatečné písemné potvrzení správnosti objednávky.
- K uzavření příkazní smlouvy se vyžaduje akceptace objednávky příkazce příkazníkem. Smlouva je uzavřena v momentě, kdy příkazci dojde potvrzení objednávky na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce (dále také jen „elektronická adresa příkazce“).
- Cena za obstarání rezervace parkovacího místa
- Za rezervaci parkovacího místa příkazce nevzniká příkazníkovi nárok na odměnu.
- Odstoupení od smlouvy
- Příkazce, který je fyzickou osobou nepodnikající (dále jen „spotřebitel“), podle § 1829 odst. 1 o.z právo od příkazní smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy, v této lhůtě musí být odstoupení od smlouvy odesláno příkazníkovi. Odstoupení od příkazní smlouvy může příkazce zaslat na adresu provozovny příkazníka nebo na adresu elektronické pošty příkazníka. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy je umístěn na webové stránce.
- V případě odstoupení od příkazní smlouvy dle čl. 4.1 těchto obchodních podmínek se příkazní smlouva od počátku ruší.
- V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.1 těchto obchodních podmínek vrátí příkazník peněžní prostředky přijaté od příkazce do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od příkazní smlouvy příkazcem, a to stejným způsobem, jakým je příkazník od příkazce přijal.
- Požadoval-li spotřebitel v objednávce obstarání záležitosti před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy uvedené v čl. 4.1, nemá právo od smlouvy odstoupit, byl-li příkaz příkazníkem splněn před uplynutím uvedené lhůty.[MH1]
- Je-li společně s obstaráním parkovací karty poskytnut příkazci dárek, je darovací smlouva mezi příkazníkem a příkazcem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od příkazní smlouvy příkazcem nebo příkazníkem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a příkazce je povinen příkazníku vrátit poskytnutý dárek.
- Práva z vadného plnění
- Práva příkazce z vadného plnění z uzavřené příkazní smlouvy se řídí zejména ustanovením § 1914 až 1925 o.z.
- Práva z vadného plnění uplatňuje příkazce u příkazníka na adrese jeho provozovny. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy příkazcem byla příkazníkovi vada vytknuta.
- Ostatní ustanovení a poučení
- Příkazce souhlasí s doručováním na elektronickou adresu uvedenou v jeho objednávce.
- Příkazce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání příkazní smlouvy. Veškeré náklady vzniklé příkazci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením příkazní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, atp.) si hradí příkazce i příkazník sám.
- Příkazník není ve vztahu k příkazci vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) o.z.
- Slevy vzájemně kombinovat. Na každou objednávku je možné uplatnit jedinou slevu.
- Příkazník je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti místně příslušný živnostenský úřad.
- Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Příkazce, který je spotřebitelem, se může obrátit se stížností v souvislosti s uzavřením a plněním této smlouvy na tento orgán dozoru. Dojde-li mezi příkazníkem a příkazcem, je-li spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z této smlouvy, který se nepodaří vyřešit dohodou, může příkazce podat návrh na mimosoudní řešení sporu před Českou obchodní inspekcí, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, která vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Úřad pro ochranu osobních údajů vykonává dozor nad dodržováním právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů.
- Závěrečná ustanovení
- Skutečnosti neupravené těmito podmínkami a uzavřenou příkazní smlouvou mezi příkazcem a příkazníkem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
- Pokud právní vztah vzniklý z uzavřené příkazní smlouvy obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Pokud právní vztah vzniklý z příkazní smlouvy obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, příslušnost českého soudu jako orgánu řešení sporů. Tím není dotčeno právo spotřebitele uvedené v Nařízení Rady (ES) č. 44/2001 ze dne 22. prosince 2000 o příslušnosti a uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních věcech (Brusel I).
- Uzavřená příkazní smlouva včetně těchto podmínek je archivována příkazníkem v elektronické podobě.
[MH1]V objednávce na eshopu musí být:
„Požaduji tímto obstarání výše uvedených karet před uplynutím lhůty 14 dní pro odstoupení, jsem si vědom skutečnosti, že v takovém případě nemám právo od uzavřené smlouvy odstoupit, bude-li obstarání záležitosti splněno před uplynutím uvedené lhůty.“
Musí to tam být na zaškrtnutí. Pokud to někdo odškrtne, tak to musíš vidět v objednávce. V takovém případě budeš plnit až po uplynutí 14 dní ode dne uzavření smlouvy.